miavgunlugu Ovulasyon testi kullanacağımı söylemiştim bu ay. Başladım devam ettim bugün sanırım pik gördüm ama bugün değerlendiremedim, yarın değerlendirirsem yine gebelik şansı var mı ? Bilen biri anlatabilir mi bana?