Gulsemin6155 Kızlar tokluk şekerim 116 92 77 çıktı düşük çıkmasının sebebi ne olabilir kötü birşey mi bu kafam allak bullak oldu
PapatiA Gulsemin6155 normal diye biliyorum artsaydı şekeriniz var demek oluyor ama yinede yanlış yönlendirmeyim doktorunuz değerlendirir
Hulu61 Gulsemin6155 Gayet iyi eğer diyet gibi şeyler yemişseniz atmamış olabilir ama makarna beyaz ekmek pirinç tarzı şeyler yemenize rağmen artmıyorsa çok daha iyi şekeriniz yok o zaman
Gulsemin6155 Hulu61 diyet yapmıyorum ama kilo hızlı aldım doktorum da 3 gün deneyelim dedi çok sevindim çok teşekkür ederim kızlar