Allah nasip ederse 3. Doğumum olcak ve artık bağlatmak istiyorum ama sırf bağlatmak için sezeryan olmak istemiyorum . Tabiki zorunlu bir durumda sezeryana karşı değilim ama dogumlarim normal ilerlerken bağlatmak için sezeryana yönelmek istemiyorum . Normal doğum yapıp daha sonra o an yani tuplerini baglatan var mı ? Bu mümkün mü acaba yaşayanlar yaptıranlar var ise yazarsa sevinirim 🥰