Canoski_1 21+5 hamileyim, kalça altında ve bacak arkasında kızarıklık şeklinde çatlamalarım olmuş bu zamanda erken değil mi yoksa normal mi? Ortalama 5-6 kilo aldım şu zamana dek
Bus-ra590 Canoski_1 benimde göğüsüm de oldu. Kişiden kişiye değişiyor çatlaklar krem kullanmıyor musunuz
Newmomdml Canoski_1 herkes yapiyla ilgili diyor ben 32. Haftadayim +13 kilo aldim 88 le hamile kaldim zaten ama hic catlagim olmadi. Hep krem surdum ogrendigin gunden beri etkisi var midir bilmem
seyma0661 Canoski_1 benim 18.haftamda göğüslerim çatladı aşırı değil ama bedenim zaten küçüktü çok hafif büyüdü hemen çatladı 😂 ama ilerlemedi allahtan. Yapısal olarak çatlamaya elverişliyim 28.haftadan sonra da göbek altım hafif çatlamaya başladı şuan 36 olduk biraz daha arttı krem vs kullanmama rağmen 🥲
Canoski_1 Bus-ra590 krem değilde kakao yağlı vazelin kullanıyorum doktorum öyle önerdi yani pahalı da alsan çatlayacağı varsa çatlar demişti
Canoski_1 Newmomdml yapı ile de olabilir benim doktorum da öyle dedi ne kadar iyi krem kullanırsan kullan çatlayacağı varsa çatlar demişti
Canoski_1 seyma0661 yağı ile alakalı büyük ihtimal çünkü ne kullanırsan kullan çatlayacağı varsa çatlar diyordu benim doktorum 🥹
Canoski_1 Mrvemr3449 bugün bayağı yürüdüm bayadır yürememiştim o kadar ondan sonra kızarık gibi gerilmiş çatlamış zamanla hareket arttıkça galiba çatlamada artıyor 🥹
Elifcelk Canoski_1 kesinlikle katılıyorum 37 haftaya kadar sıfır çatlakla geldim hareketsiz dim genel olarak son bi buçuk hafta dir doğum için hareket ve yürüyüşe başladım ve çatlak oluştu🤦
Canoski_1 Elifcelk galiba hareket ettikçe gerilmeye daha da müsait oluyor ve o yüzden çatlıyoruz sağlık olsun bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım da 🙏😍