BMA Asla sezaryen istemiyorum diyordum ama başıma geldi 😅
Gebelik zehirlenmesinden dolayı tansiyonm bir anda 19a çıktı acil aldılar hemen 37. haftada
Ama korkuttukları gibi asla değilmş, ilk ayağa kalkarken çok yanıyor dikiş yeri tabiki dayanılmayacak kadar dğeil.
Zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar
Hastanede eşimle kaldk ben hep kalktm bezini değiştirdm dolaştm koridorda, sadece antibiyotik saati yaklaşınca yanma biraz artıyor onun dışında hiç ağrı falan yok
tam 1. Haftada da o yanma geçiyor
Her gün duş aldm dikişi kuruladm güzelce uyuşuk zaten şusn bile hissetmiyorm o bölgeyi