Merhaba 4 gündür başımı yerden kaldıramadım resmen baş dönmesinden bi ara yine böyle oldum tansiyonum düşmüştü. Korktum doktora gitmek istemedim tansiyonun düşük demesini hiç duymak istemediğim için 🥺 zaten tüp bebek tedavi sürecindeyim çok zor her şey bir de üstüne böyle bir şey yaşamak benim hayatımı etkiledi resmen başım çok dönüyor.. bugün gittim hastaneye 8/4 çıktı 2-3 saat sonra 10/5 çıktı doktor hemen serum felan verdi. Bi tık daha iyi geldi tuzlu ayran yaptım içtim baska önerebileceğiniz bir şey var mı dahiliyeye görün dedi sıra aldım bakalım çok zormuş gerçekten tansiyon düşüklüğü 😒