Kızlar bu haftalarda grip geçirip ateşlenen ve bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı ? Korktum açıkçası parol kullanmaya başladım ama ateşlendiğimi dün gece farketmemiştim , 38.4 falan gördüm ne kadar doğru bilmiyorum şimdi de takip ediyorum sürekli 37.4 falan parol taktıracağım tekrar , kanlarım crp falan temiz enfeksiyon görünmüyor