Kızlar bebişim 13 haftalık, sabahtan beri karnımda böyle kalp atışı gibi hissediyorum. Bildiğim kadarıyla 2.gebelikte haraketler daha erken hissedilirmiş ve bu haraket bebişin anne karnında kayması sonucu hissedilirmiş. Sizce de öyle miii 👶🥹
Bebişin haraketleri midir bu 🥹😍