Ayten_kskn Merhaba arkadaşlar ıkı gün önce ıkılı test yaptırdım risklı çıktı benım gibi olanlar varsa yazabılırmı bıde tok karna yaotırmıstım burdakı doktorum benı aç karnına çağırmıstı ben bşka hastanede yaptırdım