Bir kaç gündür hareketlerini net hissetmiyorum , bu haftalar da normal mi kızlar ? Birde baş aşağı pozisyondaydı en son kaburgalarım da pıt pıt bir şeyler hissediyordum dönüyordu falan , şimdi kasıklarımda sanki ayakları orda hareketlenme olunca tuvaletim geliyor gibi oluyor yine mi döndü acaba ? Böylece vajşnam da hissediyorum
Böyle hisseden var mı acaba