Kızlar 37+1 hamileyim bugün kontrolüm vardı ilk kez nst ye bakıldı çok hafif sancı çıktı değeri 40 tı. Bebeğim karnımın bi tarafına toplanmış taş gibi yapıyo kendini sordum doktor normal dedi sabahtan beridir aynı yerde toplanıyo. Ve belim ağrımaya başladı bu doğum sancısı olabilir mi o sancılar geldiğini nasıl anlayacağım ilk doğumum olacak