Dilos_12 Kızlar 26 haftalığım idrara çok sık çıkmaya başladım bazen tuvalete çıkıyorum 10 dakika sonra tekrardan geliyo sizde durumlar nasıl ilk 3 ay ile son 3 ayda normal deniliyor ama eskisine göre fazla çıkmaya başladım
Happyka Dilos_12 bebek büyüyünce daha fazla çıkmaya başlarsınız. Bende 25 haftalık oldum bir bardak su içtikten hemen 15 dk sonra koşuyorum 🤣 normaldir bu . Son aylarda zor oluyor
Imasleeper Dilos_12 öyle normal ki 19. Haftam bitti benimde öyle 30 lardan sonra tuvalet kenarında felan yatıyorsunuz 😀
Suuu-- Dilos_12 Canım 34 haftaligim 1 litre su içsem 10 kere tuvalete gidiyorum, Hayır o kadar çok da gelmiyo azıcık geliyo ama geliyo illa gidicem yani 😂😂😂
Happyka Parilti007 yatak değil bez takın bence 🤣ikisi bi anda baskı uyguluyor ayyy ne güzel Maşallah 🌹
Dilos_12 @Happyka bir de çok fazla varmış gibi bastırıyor gidiyorum çok az geliyor geceleri de çok uyanıyorum sizin de öyle mi
Happyka Dilos_12 bende sabaha kadar 3 ,4 kere gidiyorum geliyorum su fazla içtiğim için sonra uyuyamıyorum 😢
Dilos_12 @"Parilti007 ben bazen bez mi bağlasam diye düşünüyorum sürekli gitmekten evdeyken neyse de dışarıda zor oluyor 😂