Gkcece1 Özelde doğum düşünüyorum. İkinci sezaryenim olacak. Sezaryenden sonra tüplerimide bağlatacağım ama onun için ekstra ne kadar ücret isterler acaba yaptıran var mı ?
Ozlemdemir Gkcece1 öncelikle otuz yaşını doldurmuş olmanız gerek ücreti de hastahaneden hastahaneye değişir
Gkcece1 Ozlemdemir 31 yaşındayım yaptıranlardan ne kadar ekstra ücret istediler onu öğrenmek istiyorum
Suavage_mom Ozlemdemir yaa yaş sınırı mı var dı? 26 yaşındayım ben de başlatmayı düşündüm doğumda bağlamazlar mı ?
ikibaloglanannesi Ozlemdemir Devlette sezeryan olacağım ben nisanda. İkinci bebeğim. Yaşım 28. Doktor eş izni olursa olur demişti. Özeller zaten bağlar. Para söz konusu onlara. @Suavage_mom
Dilaratass Haftaya cuma 3.sezeryanim olacak ve tuplikasyon islemi yaptiracagim 20 bin istedi hastane yas sinirini bilmiyorum
Suavage_mom deletedmom43191 ilk doğumum olacak ama ikiz gebeyim, zaten iki çocuk istiyordum max. Uzun vadede kesin korunma yöntemi olsun diye bağlatmak istiyorum
Suavage_mom deletedmom43191 kendi iradem bu neden bağlamıyorlar parasıyla değil mi 😂😂😂😂 özel hastane bağlar bence ya
Suavage_mom etkafa bunu bilmem iyi oldu çok teşekkür ederim. Şimdi sıra kaynanamın oğlunu ikna etmekte 👍🏻😂
Suavage_mom etkafa bunu bilmem iyi oldu çok teşekkür ederim. Şimdi sıra kaynanamın oğlunu ikna etmekte 👍🏻😂
Edamurat58 Sompo doğum sigortası poliçe içerisinde ameliyat vs var o zaman da mı ücret isterler acaba bilgisi olan var mı
Suavage_mom etkafa geçenlerde abimin eşi bağlattı 10 bin almışlar Küçükköy duygu hastanesinde İstanbul Avrupa yakasında kalıyor. Aman ha 10 ha 20 yapacak bir şey yok😂