Kızlar ıkı hafta önce genital bölgem de şişlik vardı ıcınde kıl vardı doktor kıl kökü iltihabı dedi patlattı krem verdi geçti sımdı tekrar etti krem sürüyorum ama patlamıyor içinde kıl var . Bana uyguladığınız busey varsa yardımcı olur musunuz ? Sankı kasıklwrıma vuruyor ağrısı zor yürüyorum