Queen3524 919293 protein ve tansiyon dışında başka belirtiniz varmı ödem vs. Sizide mi 37. Haftada doğuma alcaklar
919293 Queen3524 Queen3524 ödemim yok şükür çünkü yediklerime dikkat ediyorum tuzu nerdeyse sıfıra indirdim çünkü tansiyonun başı tuz o yüzden yok sonra olur mu bilemem durursa tansiyon normal seyrederse 37-38de alacaklar nasipse yoksa 34de alırım demişti
Hshshzgsghzhshs Queen3524 ödemde var bacaklarımda ve ayaklarımda 26 dan beri hastanede misiniz şuan elhamdülillahh haftaniz iyi ya maşallah güzel gelmişsiniz bende adalat kan sulandırıci vs veriyorlar
Queen3524 Hshshzgsghzhshs internette öyle diyor ama doktorum asıl sebep plesanta yüzünden bu durum olduğu için çok etkilemez demişti bende arada yiyorum
Tugba2794 Obirtazeanneee hamıleyken ablamda da yüksek tansıyon cıkmıstı 38 haftalıkken sezaryenle doğum yaptı hıc bır sorun yok 🌸
Queen3524 Hshshzgsghzhshs Hep 2 hafta öndeydi ama 32-33. Haftalarda direnç oluşmaya başladı tansiyondan maalesef yavaşladı geçen hafta 36+0 da tam 3 kgdu yinede
feynnur 919293 bende aynı sorunu yaşıyorum tuzu kestim yemek pişirirken de azalttım bir de suyu her gün 2 litre içmeyi tamamlıyorum çünkü idrara çıktıkça vücut tuzu atıyor tansiyon düşüyor