tazemom__ staRmama 8.5 haftalık 9 öncesine bakmıyorsunuz ama 9 a çok yakın o yüzden şansımı denemek istedim
staRmama _tugcee kız çıkarsa şaşırırım arada kalmadım çünkü 😂 ama yüzde veremem kuzum çünkü bacak arası görmüyorum 4d de bir çıkıntı var gibi dikkatli bakarsan
_tugcee staRmama Canım çok teşekkür ederim öncelikle🥹🙏🏻 Geçen cuma doktorum %95 kız dedi biliyomusunnn ama içimde bi şüphe kaldı benim yinede oran yüksek ama erkek diyenlerde olunca bilemedim yaa. Sizce %95 kız dese bile değişir mi acaba sonradan cinsiyet
staRmama _tugcee çok gördüm değişen doğumda öğrenen vardı geçen ona da detaylıda bile erkek demişler kız demiştim ben baktım doğum yaptım kız çıktı diye post açmış. Yani değişme durumu olabilir ama %95 dediyse net görmüştür
_tugcee staRmama Siz dedikten sonra dikkatli baktım evet görünüyor ya🥹 hatta 2 gün önce cinsiyet partisi bile yaptık kutladık kız diye🤣🤣 ama madem çıkıntı var dediğiniz gibi doktor neye dayanarak %95 derki kız diye🤔
staRmama tazemom__ kuzum anlamadım ki usg mi kötü bebeği göremedim bile bu kaç haftalıkken çekildi 8.5 mi daha önce mi