13 Şubat beta 12 progestron 37 gelmişti ve 15 şubatta oksapar kullanmaya başladım
17şubat beta 36 progestron 26 çıktı. Doktor kimyasal gebelik olabilir ama 2 gün sonra tekrar bakalım dedi. Göğüs hassasiyetim çok vardı azalmaya başladı. Oksapara devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım ?