32 haftanın başında 1840 gram olan bebeğime doktorum 1 hafta geriden geldiği için haftayada göreyim dedi bu hafta 33 haftalıkken gittiğimde 1940 gr olduğunu ve çok kilo almamış dedi magnezyum içeren bir serum ve gelişimini destekleyecek bir iğne yapıldı. Ayrıca ultasondan besleyen damarlara ve diğer detaylara bakıldı bir sorun çıkmadı ultrasonda. Beni haftaya tekrar çağırdı bu durumları yaşayan var mı