Kızlar bugün doktora gittim , bebişe baktı ilk başta bacak arasına baktı boş dedi ortası , sonra minik bebeğim sırtını döndü kapattı bacaaklarını, eşimde bakıyordu sanki erkek gibi dedi gösteremiyor filan ilk oğlum 5 ay göstermedi ondan kız demişti ama bunda bi iki kere ekranı gösterip bacak arası boş dedi , diğer geldıgınde tam kesınleştirirz ama kız dedi , hem sevinip hem sevinemıyorum , sizce sonradan pipi görünürümü baya baktı yanii