Kızlar bi sorum olacak 22+1 hamileyim ilk gebelik 90 kiloyum normalde üst yani midemin oldupu yer şiş gibi hamilelikten önce de öyleydi alt göbeğim daha az var şuan hamile oldğum çok belli olmuyor ne zaman tek parça hamile göbeğim olur benim kilomda olup hamile göbeği belirginleşen var mı göbek deliğimin oldğu yer önceye göre daha dışa doğru ama üst göbeğim şiş olduğu için hamile göbeği gibi durmuyor sizin kaçıncı haftada çıktı kiloluyken