Ceren1996 Merhaba kızlar hamilelik nasıl geçiyor benim temmuzun 6si doğum gözüküyor sizin ne zaman ve cinsiyet nedir benim prensesim geliyor 😍
Nilayy95 Ceren1996 benimde haziran 25 ten sonra temmuzun ilk haftası sezeryan ile olacak doğumum. Benim erkek 🌸 mide bulantılarım prilamı içmediğim sürece devam. Çarşamba günüde detaylıya gideceğiz inşallah.
cerengeredeli Ceren1996 ultrason kağıdında temmuz 19 yazıyor ama bilmiyorum 🥺 kız bekliyoruz hayırlısıyla. 17+5 im ☺️
Ceren1996 Nilayy95 sağlıcakla kucaginiza alın inşallah 🤲 ben henüz detayli için randevu almadım 22 haftada düşünüyorum şuan 20+1 haftaligim 😍
Sunay_selcuk1 Nilayy95 ya hani erkekte bulantı olmuyor diyorlardı benim cinsiyet belli değil ben 18 haftalığım ama hâlâ devam ediyor bulantı
Ceren1996 KumpirsMom doktorum bana kız demişti yarın doktor kontrolümüz var bakalım ne kadar büyüdü prensesim 😍
efeduru Ceren1996 15 haftalık olcam temmuzun sonu doğumum kız bebiş 🫶🩷ne alcam nasıl giydircem hiç bir fikrim yok oglum Nisan da doğmuştu takım giydirdim hava da soğuktu bunda napcam bilmiyorum siz neler aldınız kızlar 🥹 hepimiz sağlıkla doğuralım 💌
Mavili1480 Ceren1996 Temmuz ortası olur diye düşünüyorum sezeryan bir oğlum vardı bir oğluşum daha olacak 🥰
busyet2002 16+3 bizim normalde 1 Ağustos ama sezaryen 40.haftaya kadar beklemeyiz muhtemel Temmuzun ortası gibi olur ben yeni sezon ürünler çıksın diye bekliyorum 2.oğluşum olacak nasipse