cereNehir_02 Kızlar kızım 2,5 yaşında saçları çok ince ve cansız uzunluğu eşit değil yani önler arkayla birleşmiyor bağladığımda önleri çıkıyor bebekken kazıtmadım o yüz den mi acaba bazı yağlar varmış şampuanına damlatınca iyi oluyormuş fikriniz var mı
Talentedmom cereNehir_02 keşke bebekken kesseydiniz gürleşirdi saçı rahatlardı benim oğlumun da öyleydi cansızdı kazıttık tam kel olmadı tabi ama saçları gürleşti ilk bebek saçı ince oluyor zaten
ASE6154 cereNehir_02 gürleşmenin kazıtmakla alakası yok canım, benim kızımında aynı biraz genetik bu yani bem ecowell aldım şampuan o uzatıyormuş birde haftada 1 saçına tatlı badem yağı ve argan yağı sürüp bekletiyorum 😊