Asla olumsu düşünmüyorum illaki olacak diyorum ama 2.5 sene oldu. Kafana takma vardır allahın bildiği diyenler lütfen demeyin. Üzgünüm ama kafama takıyorum şu an regl 3.gün evet düşünmiyorum ama yumurtlama zamanına girince başlıyor yine düşünceler oldu mu acaba tuttumu acaba döllendi mi diye?? Neyse buna nasıl engel oldunuz. Aktif birisiyim çok gezeriz arkadaşlarım var hep bir planımız oluyor ama o dönem yine de düşünüyorum napmak lazım? Bu işi nasıl çözdünüz?