myangelson Hacerak72 ben grip olduğumda şiddetli öksürük zararlı dedi doktorlar ama riskli gebeyim serklajliyim benim durumum için zararlı demişlerdir muhtemelen
keyfimin-kahyasi-misin Hacerak72 zararı olmaz ama seni rahatsız eder bide haftan ne bilmiyorum Nst. Ye girersen sancım çıkar 😂Ben bı girdim oksurdukce sancım taban yapmisti sjsj
Girlmama Hacerak72 bişey olmaz 2 hafta yırtıldı boğazım karnım öksürmekten bişey olmadı öksürük ilacı kullandım ama işe yaramadı
gozdekanat Bende okadar kötü öksürüyorum ki alt karnım acıdı artık korkuyorumda limonlu ballı ılık su içiyorum buhar soluyorum falan ama anlık iyi geliyor napsam bilemedim