Kızlar 11 ay önce kimyasal gebelik geçirdim o zmaandan beri deniyoruz kimyasal gebeliğimi döngümün 48. Gününde öğrenmiştim, şimdide adetim o zamandan beri ilk defa bu kadar gecikti 44. Gün yani adetim 8 gün gecikti bende test yaptım, önceki günlerde de yaptım ama hep negatif çıktı, bugün çok silik gördüm görseldekinden biraz daha belirgin normal bakınca rahatlıkla görüyorum. Eşim bu markayı almış ilk defa kullandım bu markayı güvenmelimiyim kullanan varmı bu markayı…
