Meryeli merhaba canım, ben daha doğurmadım, doğum konusunda tecrübem yok ama haziran ayında kaybettiğim bebeğime kürtaj oldum, bi aksilik bi sorun yaşamadım. Ben ağlarken hepsi beni teselli ediyordu, çok iyi gelmişti bana o an yakın davranmaları. Ama genel olarak hastaneden ve çalışanlardan çok memnunum açıkçası