busra_krts7 bende de oluyor hamileliklerimde. Ama değilken de nadiren de olsa olurdu kendimi yorunca, heyecanlanınca. Hamilelikte nabzın artmasıyla sıklık artıyor. Yapılacak tek şey o an telkin vermek. Herşey yolunda, herşey olması gerektiği gibi, ben iyiyim, bebeğim iyi deyip paniklemeden oturup geçmesini beklemek. Uzun sürmüyor zaten 1 dakikadan az sürüyor genelde. Kendinizü yormayın, ani hareketlerden, nabız yükselten işlerden kaçınmaya çalışın