remse46 Merhaba kizlar Ovulasyon testimde 13 subat pik gormustum bugun yine testim koyu cift cizgi cikti tekrar pik olmus olabilir mi gecen ay boyle olmamisti basina gelen var mi boyle olmasi normal mi
sutlukahve_ remse46 13 pik ama şuan pik değil bence ama koyu çıkmış belki yeniden yumurtlama olabilir
sutlukahve_ Ervahayal bugün niye bu kadar silik çıkmış ki acaba tekrar mi denesen acaba çünkü tam yumurtlama olacakmış gibi ama olmamış
tahamommy Ervahayal bence olmuş benim de böyle t c den koyu olmuyordu ama benim 3 gün sürüyordu herkesin farklı olabilir
sutlukahve_ Ervahayal devam edin bakalım belki ilerleyen günlerde olur ama her ihtimale karşı degerlendirin bence
yesildeniz_ remse46 ben ayda iki kere yumurtlama gördüm. Arası bu kadar az değildi ama. Ama klomen kullandığım ay yumurtanın biri çatlıyordu peşinden diğeri olgunlaşıyordu. Bir ayda üç kez olgun yumurta çıkmıştı. Yani belki bu kadar kısa sürede de olabiliyordur
Canikoo Kızlar ben de ilk kez Ovülasyon yapıyorum geçen ay laboquick aldım onu hiç anlayamadım burada innovita övüldüğü için bu ay onu almaya karar verdim sizce ne durumdayım [https://mutluresim.com/images/2025/02/18/10YTTi.jpeg]