Zeynepyagmr128 Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum var biraz da 21 haftalık hamileyim doktor antibiyotik verdi bir zararı tok dedi kullanınca geçiyor mu hiç kullanam varmi
Ayshababy Zeynepyagmr128 bende ilk antibiyotik 21 haftada kullandım 3günlük geçmemişti 22 haftada tekrar kullandım 7 günlük şuan 23+5 haftalıkım doktor geçmiş dedi ama idrarda hala koku var haftaya tekrar idrar testi vericem
Mlkrj Zeynepyagmr128 bende 21 haftalıgım şu an banada 3 gün kullanımlık antibiyotik verdi içtim bir sıkıntı olmadı çok şükür ama ara ara ağrılarım oluyor