Begumsen 2.5 bıçak gibi olmasada artık gece uzun uyuyoduk ve emzik tutunca rahatladım çok gaz sancısına emmesi vok iyi geliyor bol bol masaj yapın sıcak tutun karnını bebeğinizin gaz masajı yapın mutlaka ıkı emzirmede bir yapın rahatlar bebiş ekimin 10 unda dogmuştu kasım sonu gibi rahattık. Doktor damla vermıstı onunda etkısı var