Zeyna0607 sagol canim 1.5 ayim var dogumuma prozent m adı ilacın biraz pahalı ben 300 tl almıştım bir tabletini kullandı yeti yüzde 70 artı 20 bindi 40 bine cıktı elimde kalan kutu var istersen uyguna gönderirim herkez yararlansın boşuna 300 tl vermeyin zaten kalanını kullanmazsınız rabbim herkezi evlat sahibi etsin