Dilaraa0740
tugcebaby1 2 ay önce yaptırdım Işıl Ayhan’a yaptırmıştım çok tatlı bir doktor çok ilgiliydi 20 25 dk yakın detaylı baktı hatta yüzünü ve kalbini göremedi tekrar bakalım dedi 1 2 saat sonra tekrar girdim yine baktı gayet güzel geçti. Renkli bakıyorlar ama bizim bebiş renkli de tam net poz vermediği için renkli fotoğraf veremedi