Feyurta Talentedmom bi senedir test yapıyorum ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım bu da demek oluyor ki asla güven olmuyor
Feyurta Mor-kelebek geçen ay düşük yaptım üç hafta korundum adete bi hafta kala korunmadım zaten gelir diye ama gelmedi reglim geç döllenme ihtimaline karşı bekleyeyim dedim testler de iyice kafamı karıştırdı
Feyurta Gmzle ben de pozitif çıkanı yaptım ilk beş dakka silik sonra koyulaştı yarım saat geçmeden negatif çıkanı yaptım varla yok arası gibi. Gecikmenin 8. Günü benim de
Ngny Feyurta düşükten dolayı da pozitif çıkmış olabilir. Düşükten sonra kanda beta bir süre daha yüksek çıkıyor. En sağlıklısı kan vermeniz bence.
umrumdadegil Feyurta o ne ya biri negatif biri pozitif testler kendinde değil 😂 söylediğim markayı al mutlaka yarın
Bebininannesi 8 gün nasıl bekledin helal olsun. Ben günüm gelmeden test yapmaya başladım. 10lu test aldım da hergün yaptım. Adetimden 5 gün önce yakaladım 😅 kan testi yaptırdım 61 çıktı o kadar erken öğrendim yani. Hayatta bekleyemem geçmesini 😅
Feyurta Bebininannesi ben de bekleyemedim ki sürekli test yaptım çok silik çıkan oldu negatif çıkan oldu ilk defa bi test böyle koyulaştı