Papatya-01 15+6 olduğum halde bebisimin hareketlerini hissetmiyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba
poyrazmom_ Papatya-01 çok normal canım hissetsen de damar atması gibi bişey hissedersin 20 den sonra gözle görülür şekilde hissetmeye başladım ben 30 lara gelince tekmelerden uyuyamayacak hale geliceksin 🥹
Ngny Benim ilk gebeliğim 16 17 de pıt pıt çok hafifti belli belirsiz. 20 den sonra hergün hissetmeye başladım. Senin için de çok erken. Bi kaç hafta sonra hissedersin inşallah.
ArasveAnnesi21 Papatya-01 daha çok erken ben 20 li haftalarda hissetmeye başladım 21 falandı ilk hissedişim
tanhc Papatya-01 çoook erken hiç strese girmeyin. 21-22. haftalara kadar da net hissetmezseniz korkmayın şu an küçücük bebeğiniz zaten. ben de o haftalarda hissetmiyordum. ufak ufak bir şeyler hissetmeniz için bence 20. haftaya kadar bekleyin boş yere canınızı sıkmayın☺️