eliff4 Canım gayet normal ara ara böyle talaş gibi bir türlü oluyor ara ara sıvı oluyor benim bebeğimin iki aylık olmasına rağmen hala pütürlü olduğu zamanlarda oluyor hiç endişe etme hatta bazen yeşile de dönecek bu gayet normal sadece bezi salladığın zaman jöle gibi aşırı derecede bir tuhaf kıvam olmayacak beyaz siyah kırmızı kahverengi olmaması gerekiyor hatta kahverengi bazen normal sayılıyor ama doktora söylemekte yarar var sarı yeşil pütürlü sıvı bunlar gayet normal hatta bazen üç gün yapmadığı orada olacak hatta bazen günde 3.05 kere yaptığı da olacak Hiç endişe etme canım Alerji de genellikle kan olur daha kaka yaparken bazen resmen matkap gibi ses çıkartacaklar