canimyavrum_ Ayse-12345 merhaba bende sedat beye gidiyorum daha dogum seklimiz belli degil sizinki belli mo
canimyavrum_ Ayse-12345 Adatipta susleme vs nasil oluyor biliyor musunuz esim aradi sadece kapiya sus asabilirsiniz demis ben balon standi aldim olmaz demislerde ne zarari olucaksa koymayi dusunuyorum
Ayse-12345 canimyavrum_ evet benimde ilk belli değil henüz ayın 3 ünde gidicez bakalım siz niye çok memnun kalmadınız doktordan