Sahra25 normal i denilen şey ortalama değer oluyor, her bebek aynı haftada aynı boyda kiloda olsaydı neden şimdi hepimiz farklı boylardayız 🤷🏻♀️ boy sağlık göstergesi değildir. Ultrason da doktor bebeğin o anki duruşuna göre ölçüm yapıyor o yüzden hiç takılacağınız bir durum yok. Doktorunuz bebeğinizin sağlığıyla ilgili kötü yorumlar yapmadıysa ultrason kağıdınızı didik didik inceleyip strese girmeyin daha yolunuz çok uzun❤️ Hem denk geldiniz mi bilmiyorum ama özellikle kiloları doğduklarında daha farklı çıkıyor, benimde öyle oldu doğumdan önce 2350 ölçtü doktor ama doğduğunda 2550 ydi oğlum, yani ultrasonda tek dikkat edeceğiniz şey bebeğinizin sağlıklı olup olmadığı 🧿