Melisa_kznsl 26+0ım bugün sabahtan beri 5-6 kere falan olmuştur bu şekilde. 21. Haftada başladı olmaya doktorum karnının tamamı sertleşmiyorsa veya olduğu zamanlarda ağrı eşlik etmiyorsa, kısa sürüyorsa, düzenli aralıklarla değilse endişe etme dedi. Ama yine de bunlar yalancı kasılmalar gibi olduğu için ve benimki çok erken başladığı için rahim ağzında kısalmaya sebep olmasın diye düzenli olarak rahim ağzı uzunluğu kontrol ediliyor. Bi de benim bebiş normalden daha aşağıdaymış kanala baskı yaptığından dolayı da bu kasılmalara sebep oluyormuş. Progestan ve magnezyum kullanıyorum. Genelde 28-30. Haftalardan sonra başlamasını bekliyoruz bunların demişti doktorum sizinki daha normal ni durum olabilir ama yine de ihmal etmeyin doktorunuza sorun