Reina Gozunuz aydin cok sevindim. Rabbim anneleri evlatlarindan ayirmasin...
Ayrica o kadar guzel yazmissiniz ki kayitsiz kalamadim ne demek yarim anne insanlar sezaryenin ayni zamanda tibbi bir operasyon oldugunun farkinda degil herhalde!!! Kaldiki bence normal dogumdan kat be kat daha zor birsey normal dogum yapan ayaklaniyor ama sezaryen yasayan hem kendini toparlamaya calisip hemde acisina ragmen annelik vazifesini yerine getirmeye calisiyor daha kutsal daha anlamli birsey olamaz. Rabbim herkese herseyin hayirlisini nasip etsin. Tekrardan gozunuz aydin cok sevindim evladiniza kavusmaniza 😍