BusraUfuk Kızlar merhaba, ana kucağı alacağım , elektrikliler dısında cok pahali olmayan ama konforlu . İlk bebegim olcak tecrubem yok fikrinize ihtiyacim var
Rumeysaeliz BusraUfuk ben mamma markasının manüel anakucagini aldım canım kaliteli ve güzel beğendim ama daha deneyimlemedim fiyatı uygundu bakmanı tavsiye ederim ❤️ doğumum Nisan’da Allah nasip ederse 🥰🧿