Kızlar son 3 aydır günü gününe adet olmuşum 28 gün döngüyle ondan önce uygulama yüklü değildi ama her ay mutlaka oluyodum.Dun adet olmam gerekiyodu o kadar sancım vardi ki göğsüm şişti sizliyodu ama olmadm bugün garip şekilde sancım herşeyim geçti.Bugun kaset test yaptım negatif.4 gün ve 7 gün önce de erken gebelik testi yapmıştım onlar da negatif. Başına böyle bsey gelen var mı idrar testlerinde negatif görüp kanda pozitif çıkan ?Bu arada yumurtlamam 2 subatti sadece 4 Şubat’ta tek ilişki oldu