Kızlar 3 gündür fena bel ağrım var. Belimin sol tarafına giriyor ağrı ve bazen adım attırmıyor oturduğum yerden doğrulmakta zorlanıyorum kırıta kırıta yürüyorum mecbur😂 bu ağrı normal mi doğumla alakası var mı acaba bilginiz var mı? Yarın doktor kontrolüm var doktoruma da soracağım.