Ybvvv Doktor normal olduğunu söyledi bebeklerde olur dedi ama bu derece ben hiçbir tanıdığımda görmedim. Burada baktığımda alerji durumundan bahşedilmiş. Tecrübesi olan var mı?
Fatmadmr37 Ybvvv benim ilk kızımda da vardı zamanla geçiyor merak etmeyin. Alerji durumu için bence çok erken. Mesela benim kızımda da sonradan 3 4 aylıkken atopik dermatit çıktı kremler falan derken bir kaç ayda anca düzelmisti.
Ybvvv Fatmadmr37 çok üzülüyorum yüzüne baktıkça. Bi tanıdıkta bizim böyle oldu alerji çıktı deyince beklemeden mi gitsem başka bi doktora dedim