busenaz68 Erken demeyiniz farkındayım 10+2 idi ultrasonda 😅❤️ Bir oğlum var bu bebisi de merak ediyorum Mart 1 inde öğrenmeye gideceğiz ama gün yaklaştıkça sabırsızlanıyorum. Lütfen tahminnnnn🌸
Morrinah busenaz68 martta cinsiyet mi açıklanıyor acaba yani çok erken değilmi inşallah gönlünüze göre olur küçük haftalarda varsa 7 gibi knuda atın isterseniz
busenaz68 Morrinah atayım 7 haftalık olanı da. Evet doktorum ilk gebeligimde de 12. Haftamda söylemişti devlet söylemiyor da özelde söylüyorlar ❤️
Morrinah busenaz68 ben de tam 12 de gidicem ay haftamızda aynı özele gidiyorum zaten umarım söylerler yaaa 🥹🥹🥹
Gulsenn11 busenaz68 bana özelde de söylemedi doktorum 12 haftalık şuan bir ay daha bekleyelim dedi merak ediyorum çok 😂
busenaz68 Morrinah bence söylerler en azından tahmin bile edebilirler benim 11 de tahmin edip 12 de kesin demişti ilk bebegimde doktorum😅❤️
busenaz68 SenaAtis bilmiyorum cihazdan kaynaklı olabilir diğer büyük olan ultrasonunda bayağı yakinlastirdigi için oylexir