Kızlar adıma digitürk tarafından bilgim olmadan üyelik yapılmıştı. ses kayıtlarını dinlettirip faturaları iptal ettiler ama o aşamaya kadarda icraya vermişler birde beni. 27 aralıkta tebligst gelmiş ptt ile . Eve gelir gelmez digitürkü aradım tekrar sikayet kaydı oluşturdum. Ordaki personel bana sizin hukuk bürosuyla işiniz yok icra dosyanız 15 gün içerisinde kapanacaktır dedi. Oysaki benim icraya itiraz sürem varmış ve buda haliyle geçmiş adliyeden geldim kağıt versende işleme alınmaz ödemen lazım diyor . Aranızda avukat varmı nasıl şikayetci olabilirim bunlardan