Ayse0575 Benim bebeğim 200 gram fazla bile değildi sizin bebişin kilosundan. Erken doğum oldu 37.haftada. Kuvoze girmesinden korkuyordum doktor kilosundan dolayı girmez kuvoze bebekler merak etme dedi. Kilosuna göre tabiki minnoş bir bebek bekliyordum. Ek gıdaya geçince toparlamisti çok şükür şuan fazlasiyla iştahlı bir çocuğum var hatta😇 sizde iyi düşünün lütfen kendinizi strese sokmayın. KOlay toparlıyor minik bedenleri, ama güçleri çok fazla. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin😇💐💜