Ecem46 Merhaba bir ara tokluk şekerim azıcık tatlı pirinç yada ekmek yesem bile çıkıyordu 140lara . 2 ay diyet uyguladım çok dikkat ettim. Şuan yiyorum ölçüm yapıyorum 90-111 çıkıyor . Gebelik şekeri zamanla geçen bişey mi doğurmasak bile ?