guloztk1 Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyım detaylı da rahım ağzı kısalıgı 29 mm cıktı normalde 30 ila 34 olması gerekıyormus. İlaç verdi çok korkuyorum serklaj olmak da ıstemıyorum ılıskı yasaklandı. Bu durumda olan varsa yazabılırmı lütfen😫🙏🙏💓
Anne2829 guloztk1 benimde 20. Haftada aynı şekil detaylı ultrasonda rahim ağzı darlığım çıktı coraspin kullanıyorum ondan beri şuan 34 haftalığız son bir hafta daha kullanıp ilacı bırakmam gerekiyormuş bir sıkıntı olmadı bugüne kadar geldik korkmayın ilaçlarınızı düzenli kullanın yeterki 🌹