34ilayda55 Bende dün Alper türkoğlu’na gittim çok memnun kaldım önceki ay da Oğuzhan Elçi ye gitmiştim ondan da çok memnun kalmıştım soruları yanıltlıyorlar asistanı da çok iyiydi davranışları da güzeldi ama doğum için önermem doğumda doktorlar değil ebeler ve asistanlar fazlalıkta ve çok havalılar 3.5 yaşında oğlum var ilk doğumumu orda yaptım şimdi sadece kontrollere gidiyorum