Ben de çok araştırdım tam ne güzel doktoru bulduk tek sıkıntı randevu almak derken bu sefer doğumlarda kendilerinin girmeyeceğini öğrendim ve yıkıldım. Çok stres oldum bu oyun değil ki ya niye takip ettiği gebeleri doğurtamıyorlar ki, yani çok saçma ama razıyım para vermeye inşallah doktorum özele çıkar daha 23haftayım ama şimdiden korkuyorum başkasına gitmeye.